donderdag 9 januari 2014

Day 9 of 365 #2014

Vandaag kreeg ik boeken binnen! Yay:)
En ik ging niet naar school.. eerste dag geskipt in 2014. Vervolgens ging ik met Elienne s'avonds naar het Eetlokaal in Amsterdam! Was echt super gaaf. De voertaal is daar gebarentaal.. dus je moet gebarentaal praten. Heel tof. We spraken een serveerster die echt net haar diploma voor Tolk had gehaald. Dus de zelfde opleiding als ons had gedaan. Heel tof. Ik zou daar ook wel willen werken. En ze vertelde dat ze naast haar werk als Tolk ook vertaal werk deed.. wil ik ook graag!
En ik heb beetje gezocht naar de opleiding Taalwetenschappen/Taalkunde. En dat lijkt me heel tof om dat te gaan studeren, als ik deze opleiding af heb. Trouwen met Michiel (hihihi) en dan wonen in Friesland en deeltijd Taalwetenschappen (aaaaahh, dromen is zooo heeerlijk. En ik doe het zoo veel:))









s'avonds spontaan nog naar Lelystad en daarna Dronten afgereisd. Wat een gesjees weer.. over al heen. Ik heb niet echt een rustig leven heb ik het gevoel. Ben uit geput.
Wel heeeel fijn om weer bij Michiel te zijn. In Lelystad hebben we een pyjama gekocht! yey:) heel leuk. En snoep. en ondergoed ;p random.

Love,
Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten