vrijdag 17 januari 2014

Day 17 of 365 #2014 iiiiiitt'ssssss FRIIIIDAAYY :D

Vandaag was de dag dat ik uit eten zou gaan met Sarah, Manon en Judith. Alleen om het kort te houden: Sarah, zou pas later op de avond komen en Manon werd ook opgehouden en kon dus niet meer komen.. Vet jammer, maar toen waren Chum en ik met z'n tweeën. Ook kei gezellig. Het was al weer veel te lang geleden dat ik mijn lieve vriendinnetje had gezien (wel gesproken). En dus hebben we heeeerlijk gepraat en alles vertelt wat er de afgelopen tijd wel niet allemaal was gebeurd. Fijn om weer up to date te zijn en van hart tot hart te kunnen spreken.
We hebben gezongen in mijn huisje. En daarna zijn we naar de stad gegaan. Op ons eigen tempo, want we waren nu toch met z'n tweeën. Super chill. Lekker gegeten in Vapiano. Sarah kon toch eerder komen! Dus dat was super leuk en gezellig. Alleen jammer dat Manon er dus niet was. 




Hoi. OOTD: Berry shirt met kant/lace voorkant en mauwen waar je door heen kun kijken H&M
Licht gewassen spijkerboek STEPS
Zwarte sjaal H&M

Girlyyyss :)



Love you so much!

Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten