zaterdag 18 januari 2014

Day 18 of 365 #2014 Speciaal voor Nelleke #EinsteinReeks

Hoi Nel,

Weet je.. ik weet niet of je dit leest. Of wanneer je het leest.. ik ben heel benieuwd:)) Maar ik zat me zo te bedenken hoe saai zaterdagen zijn voor mijn blog, want dan werk ik de hele dag en ben ik s'avonds zo moe dat ik niks meer doe. (terwijl ik dat misschien wel zou moeten doen) maar oké. Dus ik dacht op eens: ik schrijf speciaal voor Nelleke in het Nederlands terwijl 'Day 18 of 365' in het Engels is. Oké, misschien niet speciaal voor jou, maar gewoon omdat ik of in het Nederlands wil schrijven of in het Engels. En dus heb ik voor dit jaar Nederlands gekozen, maar wel een beetje voor jou ;)
En toen dacht ik: weet je wat?! Ik schrijf gewoon een blog aan mijn nieuwe Flakkeese Einsteinzusje!
Want je bent zo heeerlijk kind. En ik mag je zo graag:) Ik vind het echt kei leuk dat ik met jou in een kei leuk huis woon. En ook dankzij jou trouwens! :)
Oké. Ik geniet van je Flakkeese preaatjes die je houd op de whap. Ik hou helemeaale niet van Flakkees. Ik kent ook nie. Mar als joe het preat dan ist wel leeeuuk heeur. :)) ;p

Hoe gaat het met je studie, kind? Ik vind dat je het goed doet! Je voldoende was goed nieuws. Zo goed dat je maar een film ging kijken. Ik vind het leuk dat je ook gebarentaal hebt op school ! :) Dan weet je een beetje hoe het in elkaar zit. Kun je een beetje mee praten. Ik vind het fijn dat je de taal een beetje snapt ;)

Je neemt stiekem bij mijn deur mijn gezang en gitaar spel op. Geniaal. Ik heb je afbakbroodje niet meer opgegeten trouwens. Ik wilde hem nog weg gooien, maar volgens mij ligt hij ook nog open en bloot op mijn kamer.. straks loopt ie weg als ik weer thuis kom. Lekker heur.

Nou, Nellie. Geniet van elke dag, meiske :) Lekker veel lachen! Daar word iedereen om je heen blij van, als ze jou prachtige koppie zien stralen. :)

Veel liefde!

Je Einstein zusje,
Hannah.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten