donderdag 16 januari 2014

Day 16 of 365 #2014 Donderdag.

Ik luister veeeel Frozen muziek. Alles. En ik zing het de hele dag.. maar daar gaat vandaag niet over.
Ik moest om 11 uur op school zijn. Een uur later dan eerst. Super chill natuurlijk. Ik had ontbijt. Ik had een planning gemaakt in mijn hoofd wat ik die ochtend zou doen. Beetje vroeg uit mijn bed. Alles relaxed aan.
Maar ik zal er niet lang over praten: ik had me verslapen. Ik werd kwart voor 10 wakker. Na dat ik waarschijnlijk half conscious mijn wekkers uit heb gezet. Kwart voor 10.. de tijd dat ik naar school moest om op tijd te komen. Nu zijn ze niet zo moeilijk op het HBO. Maar toch. Ik had al niet veel les die week en als je dan ook nog colleges mist. Dat is niks. Niks meer aan te doen. Dan maar een half uur later de bus.

Deze dag was ook de dag van het Ar-ti-cu-la-tie tentamen. Ging best goed.. Jacob en de Bonenstaak. Hoera.
Leuk om mee te maken. Gek om je zelf te filmen. Ben ik nog steeds niet aan gewent.

Nu slapen.

Laaaaaterrr,
Hannah
Reizen. Al weer reizen.

Best wel interessant boek. Leuker om te lezen dan ik dacht.

Tolkvaardigheden afgesloten. Huilen. Zie je hoe leuk ik dit vak vond?

Room for Thought with my Tessa <3

Eddie is lief en bang en gek.

Lekker flesje wijn. 1 slokje op.

'Uiteten' bij Alex & Rianne! :)) Was super gezellig en heeeeel lekker !
Genoten met fantastische mensen. Een zegen om jullie te kennen!




s'avonds nog een film gekeken met Chiel, Alex en Ria. Tangled! :) Yey. Leuke film! Zo veelste keer dat ik die film keek, maar dat maakt niks uit.
Lekker gewandeld en goede gesprekken.
Genoten van jullie en van het lekker eten :)

Nu echt doei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten