woensdag 1 januari 2014

100 things I did in 2013

1. Ik heb mijn HAVO diploma gehaald
2. Ik heb een iPhone gekocht met een abo wat ik zelf betaal
3. Ik kreeg een vriend
4. Ik ben naar Italië geweest
5. Ik heb 137 dagen geblogd.
6. Ik haalde een 5 voor wiskunde op mijn examen en toch ben ik geslaagd
7. Ik werd toegelaten op de Hogeschool Utrecht, de opleiding Nederlandse Gebarentaal Tolk
8. Ik heb 20 boeken gelezen
9. Ik  kreeg een eigen kamer, ik woon dus nu op mezelf
10. Ik heb mijn vader overgehaald een kat in huis te nemen (Hoera voor Lonely!)
11. Ik ben met Michiel (Le boyfriend) naar het Nationaal Ballet geweest, de voorstelling: The Sleeping Beauty (iets waar ik nooit van had durven dromen)
12. Ik ontdekte de muziek van: Ludovico Einaudi
13. Ik ben naar Despicable Me 2 geweest in de bioscoop
14. Ik ben lid geworden van C.S.V. Ichthus Utrecht, ook al vond ik dat best wel spannend
15. Ik zag de koningin afstand doen van haar welgeliefde troon, op tv om wel te verstaan.
16. Ik was getuigen van het koning-worden van Willem Alexander
17. Ik maakte foto's in de sneeuw
18. Ik las een gedicht voor wat ik zelf heb geschreven, nam het op en zetten het op Youtube (hier dus.)
19. Ik ging met papa en Lydia naar de Open Dag van de Koninklijke Academie voor Beeldende Kunst
20. Ik woonde een paar maanden bij mijn oma en ging daar in Maart weer weg
21. Ik kocht veel make-up
22. Ik kocht veel boeken
23. Ik maakte mee dat Koninginnedag > Koningsdag word. Dat is tenminste makkelijke te schrijven.
24. Ik schreef aardig wat gedichten (Zoals deze)
25. Ik ben 20 geworden in 2013 !! Wow :)
26. Ik voelde me depressief
27. Ik praatte met een persoon/dominee, die me hielp dingen op een rijtje te krijgen.
28. Ik hoorde voor het eerst, ik hoorde het nu écht, dat mijn verdriet er mag zijn en dat het niet erg is als ik huil en verdrietig/boos ben om dingen
29. Ik miste mijn vader
30. Ik vond geluk
31. Ik fotografeerde op een bruiloft van een Wittenberg-jaargenootje
32. Ik at veeel chocola
33. Ik ging uiteten met Sarah, Manon en Judith. 3 keer in het zelfde restaurant
34. Ik was in Nijkerk
35. Ik voelde me super gelukkig
36. Ik ben een maand een soort van homeless geweest. Ik heb geslapen bij mensen op hun bank
37. Ik zat soms op een dag of in een week meer in de trein dan dat ik dingen deed.
38. Ik ben voor de 3e keer naar een Meet en Discover weekend geweest. Dit keer in Nunspeet
39. Ik heb gelachen en gehuild met vriendinnen
40. Ik ben er achter gekomen dat het Avondmaal ook voor mij is. Dat Jezus ook voor mij is gestorven
41. Ik heb van een random stranger een Bijbel gekregen en heb hem ook weer weg gegeven(aan iemand die  'em misschien harder nodig had dan mij)
42. Ik zong samen met Marith.
43. Ik had 5 maanden 'verkering'/een relatie op 18 december
44. Ik ben midden in de nacht in een real-life gesprek wel 5 keer bijna in slaap gevallen omdat ik zo moe was
45. Ik ben op een Meet en Discover jeugd weekend geweest, en ik lag op zaterdag om kwart over 11 in mijn bed
46. Ik heb Twilight deel 1 twee keer gelezen (1 keer in het Nederlands en 1 keer in het Engels)
47. Ik heb de Passion gezien voor het eerst
48. Ik kreeg een nieuw neefje, Stef! En zag hem 3 dagen na zijn geboorte! Wat een eer:) 13 januari
49. Ik kreeg contact met Michael uit Amerika :)
50. Ik was in Dronten (heel vaak. Maar ik was daar nog nooit geweest)
51. Ik heb Michiel een soort van gevraagd of we nou een relatie hadden of niet (Yay! for feminism)
52. Ik kocht een knalroze lipstick van Rimmel London
53. Ik was bij de verjaardag van mijn opa wat we vierden in het verzorgtehuis, 11 januari
54. Ik had veel stemmingswisselingen
55. Ik voelde voor het eerste in onze vriendschap van 15 jaar écht de pijn van mijn beste vriendin, en huilde met haar
56. Ik heb nieuwe mensen ontmoet
57. Ik heb vooroordelen over mensen aan de kant gezet
58. Ik heb nieuwe vrienden gemaakt
59. Ik kreeg mijn eerste Glossybox in januari
60. 18 juli 2014 om half 12 s'avonds of zo besloten Michiel en ik het maar officieel en zo te maken tussen ons
61. Ik was een One Direction fan-girl voor een klein poosje
62. Ik ben gedachteloos 2014 in gegaan. Ik heb er niet echt over na gedacht en mijn 'nieuw jaars resoluties' ook pas 1,5 week in 2014 geschreven en gemaakt
63. Ik ontdekte de serie Once Upon A Time en keek 2 seizoenen
64. Ik ben meerdere keren, maar te weinig op bezoek geweest bij mijn opa in het verzorgtehuis
65. Ik schreef een gedicht voor mijn zusje (Klik hier)
66. Ik heb 28 boeken besteld via Bol.com waarvan 1 Bijbel en 3 lesboeken.
67. Ik heb mijn verjaardag gevierd met Michiel en veel mensen die belangrijk voor me zijn
68. Ik ging naar de boekenbeurs in Ahoy met Ilse
69. Ik voelde me de ene dag super blij en de andere dag super down, en soms kon dat op 1 dag ook nog verschillen
70. Ik keek de laatste aflevering van seizoen 5 van Gossip Girl. Alleen de laatste. Het was geweldig.
71. Ik heb een nacht door gehaald
72. Ik ben opgegroeid en volwassener geworden
73. Ik leerde om gaan met emoties die ik weg had gestopt
74. Ik heb voor het eerst 'Ik hou van je' tegen een man gezegd en ik meende het
75. Ik ontmoette JP. Waar ik bevriend mee werd. En ook Wilmar, Marien, Jaco, en Monika. Samen hebben we wat wilde avonturen mee gemaakt:)
76. Ik was anders
77. Ik heb Twilight Breaking Dawn twee keer gelezen (700 bladzijden)
78. Ik woonde bij mijn oma
79. Ik heb het gevoel gehad dat ik mijn leven aan het verzieken was
80. Ik heb me laten testen op pheiffer of wat dan ook
81. Ik heb met Michiel afgesproken dat hij zou betalen op onze eerste date, wat hij ook heeft gedaan
82. Ik was oververmoeid
83. Judith werd mijn Chummy en ik werd haar Honey. :)
84. Ik heb bijna mijn hart gegeven aan de verkeerde
85. Ik heb trampoline sprongen
86. Ik was ongelukkig
87. Ik verdeed mijn tijd
88. Ik ontmoette Tessa !
89. Ik ben naar het Rijksmuseum geweest als date met Michiel
90. Ik 'moest' bloedprikken
91. Ik ging weer niet naar de tandarts
92. Ik ben sprakeloos geweest.
93. Ik ben op vakantie geweest naar Italië met Lydia, Gerbrich, papa en Anne-Linn
94. Ik probeerde een jaar lang te bloggen
95. Ik ontmoette Joost op een bruiloft
96. Ik ontmoette hem
97. Ik ben met mama naar het strand geweest en heb met haar in de zee gezwommen
98. Mama werd memmie ;)
99. Ik deed nog veel meer dan 100 dingen..
100. Ik was Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten