maandag 27 januari 2014

Day 27 of 365 #2014 Tentamen bleeh

Hoera. Wat een dag.. vroeg op. toch nog maar wat vroeger op .. om langer te kunnen blijven liggen
en voor dat ik ook nog maar een voet op mijn vloerbedekking heb gezet
al weer met mijn neus is een boek
een halve pagina gelezen
toch maar uit bed
Duizeligheid, van te weinig slapen
leren leren leren
Zo meteen een tentamen.
Geen zin in.

Tentamen gemaakt
Niemand weet hoe die ging
Analyseren
over analyseren
boring.
Stop er mee
School is stom.

Boodschappen doen met Elientje
We weten niet zo goed wat we moeten kopen.
Brood is handig
Raviolli eten
is lekker maar wel duur
kan wel voor een keer of twee

10 uur slapen
of 11 uur
Uit eindelijk half 12

tot morgen
xoxoxox






2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja, ging wel goed. Dank je :)
      Mag ik misschien vragen wie je bent? Want ik herken je gebruikers naam niet.
      Of ken ik je niet? Kan ook hoor:)
      Ik vind het leuk dat je mijn blog leest!

      Verwijderen