dinsdag 7 januari 2014

Day 7 of 365 #2014 normal day

Dit voelde als de eerste echte school dag. Maar dat was het niet. want dat was gister. Maar vandaag was echt 4 uur school.. Al heb ik nu nog maar 2 uur gehad. Zo nog 2 uur gebarentaal.. word leuk. Heb geen huiswerk gedaan. Maar oke.
Ik heb zin om dit jaar weer een jaar te bloggen. Maar dan ook echt een jaar. Vorig jaar heb ik 137 dagen geblogt. Maar dan niet echt allemaal. Ik faalde dus.
Tessa haar verkering is uit :( ik weet niet of ik dit er op mag zetten. Maar het is niet als of iemand het leest.
Ik ga een foto dagboek erbij doen:) dat is best wel leuk. Elke dag gewoon een samenvatting van de foto's die ik heb gemaakt. En ik maak aardig wat foto's per dag. Dus dat komt goed uit.

Oké. Ik maak deze post vanavond af.
http://www.artthesystem.com/2013/12/after-i-saw-this-i-put-down-my-phone.html

(Later deze dag)
Wooow, ik weet weer waarom ik Gebarentaal studeer. Het is zooo gaaf! :D Communiceren in gebarentaal, met Christina. Ze is echt leuk. En ze kan het zo goed uit leggen. Ik mis Adde nog steeds wel. Maar oke.

Ik he een beker chocolade melk omgegooit. Hoera voor Hannah. Echt weer iets vor mij.
En nu plakt de grond onder mijn voeten.
Ik heb zin om een boek te lezen.
Ik heb vanavond nog kring.. niet zo veel zin in. Want ben erg moe.

Gedaan als of ik doof was .. samen met Tessa & Elienne.. Gewoon om te kijken hoe mensen reageren. Het was heeeerlijk om weer in gebarentaal met elkaar te praten een hele middag. Vermoeiend, maar maar heerlijk. Het was een leuke ervaring!

Kring was tof. HET WAS FANTASTISCH. Zoals altijd :) Kring was weer heel gezellig ! We krijgen een mysterieus nieuw kringlid. Ben benieuwd!








Amazing day,
Love Hannah

2 opmerkingen:

  1. Tuurlijk zijn er wel mensen die het lezen. Hier eentje die zo af en toe weer eens een kijkje komt nemen bij een mede blogger ;) Je hebt een druk leven, Hannah! En volgens mij een opleiding die helemaal bij je past!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt super leuk dat je m'n blog leest:) Ik kijk ook wel eens op die van jou rond.
      Ja, klopt. Ja:) M'n opleiding is tof !

      Verwijderen