vrijdag 10 januari 2014

Day 10 of 365 #2014

Ook vandaag was weer lekker rennen en vliegen.
s'ochtends natuurlijk weer te lang blijven liggen. Was in Dronten.
om 11 uur toch maar er uit. Niet douchen. Michiel wel douchen.
We moesten 'vroeg' weg om dat Michiel en Hugo laminaat moesten halen.
En Michiel had soort van belooft me terug te brengen naar Reeuwijk. Maar dat lag dus echt helemaal niet op de route. De lieve schat. Had hij niet zo goed uit gerekend. Dus ben ik afgezet in Amersfoort. Ook niet erg. Van Amersfoort naar Gouda. Hoppaa. zo weer thuis. Vervolgens even 2 uurtjes thuis en toen weer naar Gouda, om opgehaald te worden voor een mini reunie bij Suus! :) Was super leuk. We waren met Hilbert, Rubin, Elke, Joost, Anne, Suzanne en ik. Heel gezellig.
Lekker gegeten en gekletst en genoten met elkaar. Herinneringen opgehaald. Gepraat over baby's en trouwen en ons leven.

S'avonds weer super stressvol net op het laatste nippertje naar huis. Omdat ik zaterdag van 09:30 tot 18:00 moet werken.
Bizar. écht net net net op het aaaller laatste nippertje gevlogen om de bus van 11 uur te halen. was ik 00:00 thuis.
SLAPEN. ben dood moe.













Much much love.
Happy, but tired.

Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten