dinsdag 30 april 2013

Day 112 of 365 monday monday monday

Heyaaaa
vandaag was een leuke dag. Niet zo zeer zo productief als het had moeten zijn, maar oh well..
Eerst had ik frans sochtends. Ik heb een examen gemaakt van 2010 ofzo. Geoefenend. Ik had een voldoende, laten we het daar op houden. Ik ben goed in Frans.. maar een soort van alleen maar in opwellingen; dus als ik niet me verdiep in de taal, als ik me niet kan concentreren of whatever, dan bak ik er niks van.. anyway. dat heb ik dus gedaan.

S'middags zou ik naar JP, you guys are seeing a trend here. Haha, nee valt wel mee. Alleen deze twee dagen was ik in huize R. Ik zou er s'middags heen gaan.. maar ik moest natuurlijk nog van alles regelen, lekker op z'n Hannah's toen. Ging mn fiets (of eigenlijk die van mn pa) nog kapot.. de snelbinders (dat woord zocht ik!) waren tussen het wiel gegaan.. vet dom maar ja.
toen kreeg ik nog een lik van de hond van de buren, wat echt heel ranzig was. en ik had net m'n makeup gedaan en blabla. dus dat was heel fijn. Lief beest hoor. Ik hou van honden. Zo lang ze maar niet te groot zijn en ze niet kwijlen..
en toen ging ik maar lopend.
Dus kwam ik langs paarden. En ik dacht; ik ben nu toch in de beesten-mood, laat ik ze even wat gras geven. Dus ik die paarden 'roepen' hoe noem je dat ? als je zo met je tong klikt?
Dus ik die paarden gras geven,
toen kwam er een vrouwtje langs, die aan het fietsen was met haar man. ze stopte en gaf mij wat oud brood om aan de paarden te geven.

Toen heerlijke wraps gegeten met D en JP en Marije :)

s'avonds gebelt met Elienne en de iPod Classic van JP geinstalleerd


Happy but tired,
Tijger lelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten