maandag 7 januari 2013

Day 7 of 365

'Ello govner, 

Vandaag:
- eerste schooldag
- te vroeg wakker
- drukke dag, veel schreeuwende en frustrerende docenten
- vallen
- leuke mensen
- zware schooltas
- chocolade melk
- koud!!
- One Direction
- Rijk worden!

Natuurlijk was vandaag de eerste schooldag weer, na twee weken. En serieus, twee weken is niks, maar het lijkt zo veel!
Het was een drukke dag, met docenten die duidelijk niet goeg genoeg hebben genoten van hun vakantie/zijn uitgerust (of moet ik dat zeggen, omdat ik op de middelbare school zit? Natuurlijk hebben ze er zin in en zijn ze vol goede moed, maar die moed zak die arme zielen al in de schoenen als de eerste leerlingen te laat binnen komen. Te veel lachen. Eten onder de les. Hun huiswerk niet hebben gemaakt(wie geeft er dan ook huiswerk op de maandag na de vakantie) Niet goed recht op zitten. Niet goed mee doen. Vervelend zijn. Of in het algemeen gewoon stil zitten en niks doen.) Wat moet je dan al docent. Maar och, we hebben het weer over leeft en we kunnen er weer tegen aan. 
Natuurlijk was Nederlands leuk als altijd (Mevrouw Waskowsky, ik noem u toch maar even als u dit leest) (oh ja, ik excuseer me al vast voor de foutief opgebouwde beknopte voltooide verleden deelwoord-vervoeging +dt!!) ;)

Op een 1 of andere manier hadden heel veel mensen het goede voornemen (naast slagen) rijk te worden. Ik weet niet waarom. Ik heb zelf niet echt niet directe behoefte, al is een beetje geld nooit verkeerd..
Maar rijkworden dus. Iemand wil zijn eigen bedrijf gaan starten na de havo. Anderen doen het rustig aan en gaan eerst eens studeren, kijken wat daar van terecht komt. 

Natuurlijk moet Hannah weer een blunder maken. Typisch. Dit keer viel ik(voor de verandering) I don't know. Mensen vinden dat ik vaak val.. ik weet het ook niet. 
Anyway. Ik dacht ik sprint even heel lenig over een paar stoelen in de aula, die nog al in de weg stonden om te voelen of de verwarming warm was. Dus de eerste stoel ging goed. maar de tweede stoel en overgens ook al weer de laatste stoel waar ik vanaf moest springen, ging wat minder goed. Ik zette mijn voet niet goed neer en de stoel schoof zo onder mij vandaan. Ik viel zo op mijn rug op de grond. Ik had niet echt pijn ofzo. En bleef liggen omdat ik 1) heel erg moest lachen(omdat het awkward was) en 2)omdat het awkward was. 
Oké, dit is wel weer genoeg van mijn blunder.
Ik heb nu trouwens pijn in allebei mijn benen... 

Ohja, ik wil het toch even noemen: jajaja, de nieuwe music video van One Direction's Kiss You is online. Is het niet fan-tas-tisch? Oke. Ze zijn gewoon best wel .. knap. Ik vond het eerste album heel leuk - nu niet echt meer - en het tweede album Take Me Home is alleen Live While We're Young en Little Things leuk.

Are you kidding me? Ik ben echt over 1D aan het praten. Oh dear. Daar houden we snel mee op.

Ik heb nog veel meer te vertellen. Zoals hoe zwaar mijn tas wel niet was van de boeken en hoe ik veel te vroeg wakker was vanochtend (door mijn eigen wekker) en hoe leuk het was om iedereen weer te zien.
Maar ik moet nog een artikel schrijven én ik moet nog wat huiswerk doen. 
Dus ik zeg de wereld van het internet gedag.

Movie tip: Pitch Perfect
Music tip: Stay Stay Stay by Taylor Swift
Book tip: Divergent by Veronica Roth


'I keep my eyes always on the Lord. With Him at my right hand, I shall not be shaken.' 
Ps 16:8


Inspired
Tijgerlelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten