dinsdag 15 januari 2013

Day 15 of 365 SNEEUW

Elke ochtend en elke middag maak ik een wandeling. Een kwartier lang.
Van huis naar het station en weer terug. - om op school te komen -
En deze keer was het extra leuk. Vooral de terugweg, omdat ik dan lekker rustig aan kan doen.

Vanochtend keek ik vol spanning door een kier in mijn gordijnen en ja hoor! Sneeuw! (:


Ik krijg dan altijd een klein beetje vlinders in een buik, net als vroeger.
Ik vind het heel mooi sneeuw :) En je kunt weer heel lekker fris ademhalen.
Natuurlijk is de kou niet leuk, maar daar kun je je tegen kleden.

Ik, als een van de weinige mensen, heb amper moeite met de vertragingen die het opleverd.
Ik vind het mooi en knus en gezellig.

Ik heb nogal zin om te wandelen in de sneeuw, wie gaat er mee? (:




Bibberend
Tijgerlelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten