dinsdag 5 januari 2016

5/2016 IJSVRIJ

Vandaag begon super goed. Ik was op tijd wakker en het sneeuwde niet toen ik vanochtend uit het raam keek. Maar al snel ging het bergafwaarts. Op het moment dat ik weg wilde gaan, vertelde een vriendinnetje dat ze niet naar school kon omdat er geen bussen reden. Toen ging ik ook maar even checken hoe het met mijn reis stond. Kon ik dus ook niet weg.


Ik heb nog een nieuw goed voornemen: STOP MET AL DIE ONZIN - onzin filmpjes op facebook, onzin dingen kopen, onzin artikels lezen, alles onzin? Stop er mee!
Kijk, beleef, luister, praat over, lees dingen die waarde geven aan je leven en waar je ook iets uit kan halen voor jezelf. Energie, vreugde, liefde, dat soort dingen. En andersom geldt het zelfde: beleef, praat over, doe, geef dingen die waarde geven aan iemands anders leven. Want daar uit voort komen dingen als: vreugde, vrede, vriendelijkheid, geduld, goedheid, trouw, zachtmoedigheid, barmhartigheid en liefde. En dat zijn goede dingen. Dingen waarvan ik denk dat elk mens zijn leven wil vullen.
Dus dat probeer ik na te streven.



Liefs,

Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten