dinsdag 5 januari 2016

4/2016 Food and drinks

Weer zo'n lekker dagje vandaag. Michiel moest vanochtend al weer vroeg naar z'n werk en ik kon een beetje uitslapen. Vervolgens naar Leeuwarden gegaan en daar mijn spullen gedumpt. Plannen even gewijzigd en besloten te gaan leren in de stad met een vriendinnetje(Eline). Ik had haar twee weken niet gezien en dus vet gemist. Het was weer gezellig, als altijd. Veel gekletst en een klein beetje huiswerk, wat te verwachten was.

Het was vanochtend aan het sneeuwen! En hoe dieper ik in de binnen landen van Friesland kwam met de trein, hoe witte het werd. Oke, zo wit was het ook weer niet. Maar er lag wel zeker sneeuw. Heel leuk! Maar ook echt mega, mega koud!! Dat was dan weer echt niet leuk. Ben benieuwd of er nog meer sneeuw komt!

Voor school moeten we voor Young Adult Literature een book&film dossier maken. We moeten een aantal boeken lezen en films kijken. Dan moeten we bij elk boek een opdracht maken die we aan onze leerlingen zouden geven als verwerkingsopdracht. Zoals: laat de hoofdpersonen brieven naar elkaar schrijven of een kort verhaal schrijven met het zelfde thema als in het boek.
Gelukkig is het dus een leuke opdracht en dus ook niet zo moeilijk. Het is veel eigen mening en evaluatie en wie je wil zijn als docent. En daar houd ik van :)

Liefs,

Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten