zaterdag 2 januari 2016

2/2016 Once Upon A Time

Zaterdag 2 januari. Heerlijk dagje. Rustig wakker worden en wat afleveringen van Once Upon A Time gekeken.

We zijn de stad in geweest, boodschappen gedaan enzo.
Ik heb dadels gehaald en thuis besloten van die protein/energy balls te maken.
Dit recept heb ik gebruikt: (en ik heb eigenlijk alles gewoon op 't oog gedaan.)

Dadels (5/6 dadels toevoegen. Zo klein mogelijk gesneden!)
Honing (Toevoegen naar smaak.)
Pindakaas (Toevoegen naar smaak, maar is wel belangrijk bindingselement.)
Havermout (voeg deze toe tot dat het stevig en plakkerig deeg is geworden.)
Pijnboompitten(want die had ik in huis, maar gebruik welke je lekker vind of misschien een mix van een aantal. Denk aan: hazelnoten, walnoten, cashew noten)

Als je er van houdt, zou je ook nog kokos kunnen gebruiken, de fijne kokos die ik in huis had was over de datum en smaakte zuur, jammer genoeg.

Ik heb dit gemaakt zonder keukenmachine, maar als je die in huis hebt maakt dat het heel makkelijk.

WIE IS DE MOL? is begonnen!! Super leuk. Ik ben zo super blij. Ik vind het zo'n leuk programma. En mijn vriend, Michiel, vindt het normaal niet leuk. Maar nu vond hij het toch wel tof. En daar ben ik ook weer blij om.

Ook vanavond heb ik weer touwtje gesprongen. Ik doe het nog rustig aan, 2 minuten dit keer. Ik ben benieuwd of ik er na wat tijd steeds beter in word. En er conditie van krijg..

Fijne tweede dag van het nieuwe jaar:)

Liefs,

Hannah


Geen opmerkingen:

Een reactie posten