vrijdag 1 januari 2016

1/2016 Make sure you leave mark on this world

Dit zin kwam pas in mijn hoofd op en ik dacht: dat is een goeie boodschap. En nu lijkt het me een goed jaar thema. Zorg dat je dingen doet die er toe doen. Zorg dat je dingen doet die goed voor je zijn. Want als je dingen doet die goed voor je zijn, betekend dit dat je er waarschijnlijk ook blij van wordt. En van blij zijn ga je je gelukkig voelen. Ik in ieder geval wel.

Het is 1 januari vandaag. Ik heb zo juist soep gemaakt. Het is volgens mij een lekker soepje. Ik heb zo'n pakket gekocht van Alber Heijn en daar soep van gekook. Echt leuk en best wel makkelijk!
Volgende week begint school weer.. gek is dat. Ik ben helemaal niet in de mood voor school. Maar ik ben al moed aan het verzamelen.

Oh ja, per 1 februari kan ik in mijn eigen studiotje trekken! Kan niet wachten. Ik heb er zo veel zin in. Het is heel snel gegaan, want ik had er op gerekend dat ik pas september 2016 er in zou kunnen, dus nu komt het opeens echt heel snel heel dichtbij.

Ik schrijf tegenwoordig weer lekker enthousiast en veel voor Villa Pinedo.(klik om mijn laatste artikel te lezen) Website en thuis voor kinderen met gescheiden ouders. Kinderen hebben het daar voor het zeggen en ik voel me blessed dat ik de mogelijkheid heb mijn stem te laten horen en zo hopenlijk kinderen/jeugd te kunnen helpen die misschien gelijke soort situaties mee maken.

Ik zal hier na een blog posten met 100 dingen die ik heb gedaan in 2015. Een paar jaar terug heb ik dit ook gegaan, En ik vond dit zelf erg leuk.

Het is de bedoeling dat ik de challenge weer aan ga om elke dag in 2016 te bloggen. Ik hoop dat ik dit keer echt elke dag een stukje tekst kan posten. In 2013 heb ik het ook geprobeerd en toen ben ik op een gegeven moment over gegaan op foto's. Ik hoop dat ik nu wat gelijkmatiger kan zijn in het plaatsten van content, want bloggen is toch wel één van mijn eerste liefdes. Ik heb vorig jaar veel gevlogd en dat vond ik echt mega leuk, misschien stiekem ietsjes leuker dan bloggen(?) alleen doet mijn laptop op dit moment jammer genoeg niet zo als ik wil dat hij doet (hij is gewoon weg erg oud) en het vloggen deed ik vooral in Engeland, en daar was mijn leven (naar mijn idee) zo veel leuker, omdat alles voor mij zo nieuw was. Maar wie weet pak ik dat ook weer op.

Over goeie voornemens gesproken .. ik heb er wel een paar. Zoals dat ik meer wil bewegen(wie wil dat niet) ik wil fitter worden (touwtje springen en zwemmen!). Maar ik vind het wel even prima voor nu. Ik laat het even zo.

Ik hoop op een gaaf 2016 vol nieuw uitdagingen en nieuwe kansen.

Ik hoop het beste voor jou.

Veel liefs,

Hannah



Geen opmerkingen:

Een reactie posten