zondag 3 januari 2016

3/2016 Your destiny

Wat een prachtige zondag! Lekker uitslapen. Al wel weer rot geslapen, veel wakker geweest. Ik weet niet waarom. Dat heb ik de hele week al. En vet echte dromen. Very disturbing.

Na gedacht over of ik wat meer met mijn make-up hobby kan/wil gaan doen. Vriendinnetje vroeg me of ik toevallig haar make up wilde doen. Na denken wat mijn visie is, als make-up-persoon.

Na een mooie dienst in de VE Zwolle, langs Mark&Christel geweest. Als altijd weer fijn:) lekker bitterballen en stokbroodjes eten en leuke en goede gesprekken voeren.
Niet bang zijn de diepte in te gaan. Dat is een belangrijke les die ik daar altijd weer mee neem. Een wijntje en een hapje en goede gesprekken, dat kan bij een kampvuur in de zomer. Maar dat kan net zo goed bij de kerstboom in de winter.
Good times:) bedankt, lieverds! Voor alles! X

De dienst was toepasselijk: 'wandel in je bestemming'. Begin van een nieuw jaar en bij de VEZ gaan ze verder met het thema 'In het ritme van de Rabbi' en deze eerste preek in het nieuwe jaar ging dus over jouw bestemming. Wat is jouw bedoeling in dit leven, waar ga je heen? En weet je dit allang en ben je bang er in te gaan staan? Heb je geen idee en heb je het idee dat je wel lekker zit, zo van 'in mijn comfort zone ben ik genoeg mensen tot zegen'. Of weet je je bestemming, sta je er in, ga je allang op weg en ben je vermoeid en weet je niet meer waar je je moed zoeken moet?
Kijk naar Jezus! Hij weet je bestemming en Hij is je bestemming. Ga naar Hem en Hij zal je zegenen, aansporen, moed geven, je misschien de eerste stappen naar je bestemming laten zien.
Ga wandelen in je bestemming, ga wandelen in het ritme van de Rabbi!

Wauw! Michiel en ik zijn (weer) oom en tante geworden. De zus van Michiel is vannacht bevallen van haar 3e en we zijn er natuurlijk gelijk heen gegaan. Wat een prachtig lief kindje. Dat zeggen ze natuurlijk over alle baby's. ;) Het is en blijft zo bijzonder. Zo'n klein schepseltje.

Ik ben blij en dankbaar!

Liefs,

Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten