zondag 26 mei 2013

Day 133 of 365 shoppen - examen - wachten - regen - film


Vandaag had ik een wiskunde examen.. wat een ramp. vreselijk.
maar oke. ja, ik kan er niet veel anders over zeggen.
ik had het examen vanaf half 2 en dus heb ik met Judith gewinkeld in de Primark. was suuuper leuk. Heb al een hele poos niet echt gewinkeld. iig niet met een vriendin. Dus was leuk en ook leuk geslaagd!
Een bikini, jurkje, schoenen en gestreepte shorts.

Na het examen ging ik naar de vriend van m'n moeder. Toen heb ik een uur gewacht op station Barendrecht omdat m'n ma het niet kon vinden, hihi.
Ik kwam Jaline tegen! echt grappig.

In Barendrecht The Hobbit gekeken. Toffe film opzich. maar niet echt in de lijn van Lord Of The Rings.

En ik ga niet naar Opwekking waar ik wel van baal.

En veeeel regen. geen mooi weer.

Morgen ga ik naar Duitsland ! :)


Love,
Tijgerlelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten