woensdag 8 mei 2013

Day 128 of 365 LANGUAGE :)

Okey. Taal dus.
ik hou van taal.

Naar Limburgse radio geluisterd, Limburgse voetbal wedstrijd. yay haha :)
Best wel leuk(:

Voor de rest raad ik je aan deze gozer te kijken https://www.youtube.com/watch?v=FOiXtWcQ8GI
Hij is awesome

ik ben zo lazy, niet normaal.

Ik heb zin om de liefde van m'n leven tegen het lijf te lopen, heb je dat ook wel eens?

En heb je ook wel eens dat je prioriteiten voor een bepaalt iets wat iets heel belangrijks in je leven is, heel hoog moeten zijn.. daar voor... Maar dat je je prioriteiten gewoon heel ergens anders legt ...
Ja? nee?
ik heb dat nu.. ik heb m'n havo examen volgende week
en ik heb geen idee hoe ik dat moet inschatten. en ik leg m'n prioriteiten verkeerd.
En aan de ene kant boeit het me niet.
maar aan de andere kant heb ik zo iets van: wooooaah, Han, je moet je havo diploma halen. 20 dit jaar. nog geen opleiding. ALARM SIRENES..
mijn mind, brein, hoofd, snapt dat niet.. hij vat niet dat dit iets ongelofelijk belangrijks en bepaalends is..
en dat is echt super vervelend.



Oke.
En natuurlijk, over talen gesproken. De taal van de liefde?
Welke taal spreek jij?
Is liefde een taal? of is het meer een soort dans die steeds in tenser wordt en aan het einde leggen de twee dans parters zich samen neer en is de dans voorbij ?


Doei,
Tijger lelie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten