woensdag 15 mei 2013

Day 130 of 365 BLOG


Ik ging kaarsjes aansteken en toen ben io er achter gekomen dat je nagels brandbaar zijn.. Ik hing een kaarsje aansteken met een aansteker, waar je ook een sigaret mee aansteekt, weet je wel? En toen was opeens de bovemkamt an m'n duimnagel zwart. Maar een heel mini stukje hoor. Maar oke, dat heb ik dus uitgevonden.

Weet je hoe rustgevend kaarsen zijn trouwens? Ik doe nooit kaarsen aan. Maar nu is het lente en super licht buiten en dan is precies de goede tijd voor Hannah om eens haar kaarsjes aan te zetten. En nee, noet zo maar simpele of waxinelichtjes. Nee, ik hen echt fancy geurkaarsen gespaard enzo. 
1 vanille gekocht in de Primark in London. 1 andere vanille gekregen in een verjaardagspakket. Een apple and cinamon candle. Gekregen van de vriendin van m'n vader en een setje van twee super schattige kaarsje.
Nu denk je: al di geuren door elkaar, is dat niet vervelend? 
Nou, ik heb er geen last van want ik ruik dat niet. Geen idee of ik een ziekte in m'n neus heb ofzo. Maar ik ruik het gewoon niet. Of ik ben gewoon oblivious er voor ofzo.
Maar ik wil het heel graag ruiken. Apple and cinamon! Come on. Dat wil je toch ruiken. Maar nee, ik niet. 
Daarom hou ik denk ik ook niet van parfum.. Dat ruik ik trouwens geselecteerd. Soms op een verjaardag dan begroet ik iemand met een omhelzing en dan heb ik zoiets van: wow! Die ruikt lekker. Een paar van mijn tantes ruiken altijd lekker, en dan vergeet ik dat ook niet meer. Maar soms dan houd iemand z'n pols voor mijn neus en vraagt: 'ruik eens?! Lekker he?!' En dan heb ik echt zoiets van: 'hehe ja, heeeerlijk....' 
Het heeft ook voordelen. Heel veel vieze geuren ruik ik ook niet. Als ze het land bemest hebben, of iemand heeft een scheet gelaten ofzo :p of weet ik veel. Ik ruik het niet. Dus als ik ooit een keer ergens bent met jou en het ruikt lekker en je vraagt of ik het ook lekker vind ruiken, en ik zeg 'Ja.' Dan lieg ik waarschijnlijk.

Ik heb geskypet met 4 vriendinnetjesss :) het was heeel leuk!

Dus:) 


Doeeeei,
Tijger lelie
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten