zaterdag 23 februari 2013

Day 54 of 365 MIX INSTAGRAM AND BOOKS AND LIFE and a lotofthingss..

Halloo:)

Vandaag was een leuke dag.. Ik ben nog steeds erg moe, maar ben toch gaan werken. Al was het maar een middag en mocht om 4 uur al weg. :)

Thuis gekomen stonden er twee pakketjes op me te wachten: 1 van Pinstagreat.nl en 1 van bol.com !!

Bol.com is mn guilty pleasure .. Als je dat zo kunt noemen. Ik hou van die site, als je mijn andere blog leest, dan kun je dat ook wel merken, want heel wat van mijn boeken komen daar vandaan.
Op de foto kun je zien welke boeken ik vandaag binnen heb gekregen.

Beautiful Creatures door Garcia Stohl
Diary of a Wimpy Kid door Jeff Kinney
An Abundance of Katherines door John Green

De andere boeken heb ik in een boeken winkel gekocht:

Een teken van hoop door Karen Kingsbury
Inspirator door Willem De Vink

Het laatste boek is een bijbels dagboek voor elke dag. Ben heel benieuwd, volgens mij is het heel tof.
Het boek van Karen Kingsbury heb ik gekocht , zo van : vooruit nu maar eens kopen.
Omdat een vriendin van mij helemaal gek is van die boeken en ik het toch ook zelf een keer wil mee maken... Dus ben benieuwd.

Iedereen van was thuis toen ik thuis kwam, dus gezellig gegeten met s'n 6e. En daarna Najib Amhali: 'alles komt goed' gekeken. Altijd leuk met die gozer. !! :)

Het tweede pakketje was binnen is gekomen was van Printagreat.nl !! Een vriendin en mede blogger (catiemccartney.blogspot.nl) had een geblogt over dat ze zo van Instagram houd. En toen was ze benadert door Printagreat en daar had ze dus foto's van bestelt en dat las ik weer en zo doende heb ik ook foto's bestelt !! Het is echt super leuk en ben er heel blij mee:)

Ik ga nu nog even een stukje lezen en dan lekker slapen.

Ik ben dankbaar voor mijn familie en voor alles wat ik mag ontvangen. Ik ben dankbaar dat God er elke dag weer is om ondanks alles en door de kleinste dingen toch een lach op mijn gezicht te toveren.

Ik hoop dat je een fijn weekend hebt en vergeet niet: je bent prachtig gemaakt en je bent bijzonder.

Fil 2:15 Shine like a star !

I'm filled with joy,
Tigerlily







1 opmerking:

  1. Toch leuk om ineens Inspirator Willem de Vink te lezen. Een voorganger die ook in jong&vrij gemeentes spreekt! Leuk. Voor de rest, die rechte pony staat je heel leuk <3
    & gelukkig ben ik niet de enige die een boeken verslaafde is. Alleen loop jij denk ik zo'n 100 boeken voor op mij ^^

    BeantwoordenVerwijderen