maandag 4 februari 2013

Day 35 of 365 BOARDING DAY

Elienne hangt nu boven Afrika ergens.. Denk ik.

Ik heb mijn beste vriendin vandaag afgezet en uitgezwaaid op Schiphol. Samen met JP, Lydia en haar vader :)
Het was heel gezellig. Maar zoals wel vaker: mixed feelings.
Ze gaat 5 maanden weg.
En nadat we voor de laatste keer gezwaaid hadden, op het panorama terras naar allemaal opstijgende en landende vliegtuigen hadden gekeken en zelfs nog in een vliegtuig zijn geweest (Wat Lydia helemaal prachtig voor, 'maar' zei ze later 'hij was helemaal niet zo groot.') liepen we terug naar de auto en bleef Lydia zeggen: 'eigenlijk wil ik helemaal niet dat Elienne weg gaat.' En 'Ik ga haar missen.' En 'ik mis haar nu al.' En. 'Maar het is ook wel leuk' en 'je wordt er wel een beetje verdrietig van. Ik voel me ook een beetje verdrietig.'
De lieve schat.

Nu zijn we weer thuis.
Ik weer in Zwijndrechttt

En nu is het 22:55 en Hannah gaat slapen!
En ik heb ook nog mn kaner op geruimd (wees maar trots, mam)
Gebeurd ook maar 1 keer in het kwartaal.


Vliegend
Tijgerlelie







Geen opmerkingen:

Een reactie posten