dinsdag 4 februari 2014

Day 35 of 365 #2014 dinsdag tandarts-dag hoera

Well today started out fun.. Moest naar de tandarts vannochtend. En ik wist al wat me te wachten stond. Dat is nog het ergste..
Ik moest twee kiezen laten trekken en een gaatje vullen.. Hoera. Nu vind ik dat opzich niet zo erg. Het ergste vind ij de verdoving.. Dhgcaaetjkkvtysj ohhh, dat vind ik zo vreselijk. In je gehemelte.. Zo'n naad. Bah bah bah. Moet ik ook niet meer aan denken. 

M'n moeder is mee gegaan. In schaam me daar niet voor in any way, shape or form. Ik hou er gewoon niet van en ben zenuwachtig en dan help some morele support wel. Dus thanks mammie:))

Thuis na een tijdje de gaasjes die de bloeding stoppen er uit. Sorry voor deze details. Daarna lekker een smoothie gegeten/geslurpt die mama had gemaakt 
En daarna een bakje soep met een wit bolletje. Ik had best wel trek, en datging goed.
De verdoving is nu bijna weg. Nog niet helemaal. Ga zo wegnaar Michiel. Kijken wat deze dag me nog meer brengt:)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten