maandag 3 februari 2014

Day 34 of 365 #2014 nieuwe ronde nieuwe kansen.. soort van

Vandaag begon een soort van leuk. Vandaag zou ik een dag hebben van half 10 tot 8 uur s'avonds. Ik ging samen met Elienne met de auto naar school. Best wel chill was dat. Al moesten we vroeg op en was ik nog kei brak van het weekend.
Lekker stukje autorijden, met the occasional delay.. We kwamen wat later aan, net niet op tijd. We hadden eerst tolkvaardigheid 2. (TV2) Opvolger van TV1, obviously. Ik heb TV1 afgesloten met een ACHT !! Ben zo blij !! :D Dat even tussendoor.

Soort van nieuw vak dus.. in ieder geval een nieuwe docente en een stapje om hoog met het niveau. We gaan nu écht écht het vak leren .. dat idee heb ik.


Anyway. het was een soort van leuk. want halver wege de dag werd ik heeeel erg beroerd en heb ik overgegeven op school (jep, you get the juicy details) en ben ik naar huis gegaan :(












Geen opmerkingen:

Een reactie posten