woensdag 1 februari 2017

01/02

Het gaat zeker goed met elke dag bloggen! Al weer ongeveer een week verder (beetje overdreven). Ik zit wel midden in een heftige week. Pff. Tegelijk maak ik veel toffe en leerzame dingen mee. Ik merk ook dat ik veel gevoelens heb over veel dingen die er gebeuren, die ik gewoon weg niet allemaal neer kan zetten op het internet. Vandaag dat ik dat ook niet doe. Ik heb deze week drie toetsen: English Speaking World 2, Vakdidactiek/Onderwijskunde en Vocab 2.1. Wat een feest! ESW zou nog wel gaan, maar ik ben gewoon echt te laat begonnen. Voor elke toets ben ik eigenlijk te laat begonnen. Ik hoop dat ik ESW net wel gehaald heb, dat zou echt heel erg fijn zijn!

Op mijn werk is het ook druk. Het is druk, maar heel erg leuk en heel erg leerzaam. Ik ga de jongeren erg missen. Ik ga natuurlijk aankomende week op stage en dan werk ik dus 2 maanden niet. Ik vind het zo bijzonder dat ik deze baan heb en dat het me zo erg bevalt. Ik zit er echt op mijn plek, echt heel erg fijn.

Vandaag is er een super tof pakketje aangekomen, via mijn huisbazen en mijn buurvrouw is het zo gekomen dat mijn buurvrouw nu het pakketje heeft dat ik het bij haar op kan halen, vanavond! Echt zoo lief en fijn! :D Ik ga nog wel vertellen wat er in zat, maar wil eerst zelf even zien enzoo:) Anders was het misschien terug gestuurd of had ik het morgen pas gehad. I'M SO EXCITED!

Het is nu dus al weer februari. Het gaat echt snel. Ik denk dat het echt zo zomer is. Ik heb veel zin in stage en ook in de 4e periode van school. In de 4e periode krijgen we electives, daar ben ik heel benieuwd naar! Dan mogen we zelf 2x 5 EC kiezen, een vak. Dus dat vind ik heel tof. Dan moet ik ook nog 2 options in de 4e periode en ook nog een cursus. Ook ben ik heel benieuwd naar Onderwijskunde tijdens stage en naar hoe het onderzoek doen gaat lopen. Daar ben ik een beetje bang voor eigenlijk, want vorig jaar was dat echt a pain. Ik vond dat echt niet leuk, het observeren wel. En interviews houden en nadenken over de hoofd- en deelvragen. Maar het verwerken vond ik echt heel erg lastig. Ik hoop dat dat nu beter gaat, ook omdat ik veel meer idee heb van de theorie en ik heb literatuur verzameld en weet van veel meer boeken, heb ik het idee. Dus dat voelt wel beter.

Vandaag weer gewerkt! 2 lange middagen gemaakt. Allemaal nieuwe ervaringen en gezellige jongeren en leuke nieuwe collega's!

Liefs,

Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten