maandag 24 maart 2014

Day 83 of 365 #2014 maandag :)






dit is eigenlijk alleen maar het eerste gedeelte van de dag.. ik ben hier op weg naar Michiel. Ik ging hem verrassen. Op het moment van het maken van die foto's, ben ik hem aan het vertellen dat ik lekker een boek aan het lezen ben in de zon.. wat eigenlijk ook waar is. Alleen ik zit niet in de achtertuin ;)
Ik heb zijn broer ge-appt, en gevraagd of ik mee kan eten. Ze aten bij iemand anders; dus heb ik die ge-appt. Geniaal allemaal. ik kon mee eten, dus dat is heel fijn :) Zij wisten het dus al, maar Michiel nog niet.
Hij wilde de hele tijd Facetimen.. maar ik zei: Nee, gaat niet. Wifi ligt er uit. 
Maar de overanalyzing-person he is.. zat allerlei dingen te bedenken ondertussen, omdat hij hoopte dat ik zou komen. Anders was hij zelf naar mij toe gekomen (daar hebben we het later nog over gehad). In de bovenstaande fotosessie heb ik geprobeerd zó foto's te maken dat het leek als of ik echt in de zon zit. de boven staande foto's zie je het niet. het lukte ook niet echt. maar was wel heel grappig.
(Michiel dacht ook: waarom stuurt ze geen foto.. dat doe ik namelijk altijd)
Anyway. Toen was ik bij het huis van Marnix, waar Michiel en z'n broer dus al waren, en waar ik dus ook heen ging. Ik belde Michiel: 'Hee, ben je al bij Marnix?' dus hij zei: 'Ja.' Dus ik zo: 'Ik ook.' haha. dus hij: 'waar dan?' dus ik zag hem vanachter een boom opstaan en uit het raam kijken. dus ik zo zwaaien en lachen.
En toen ging ik naar binnen. En Michiel knuffelde me heel hard en zei zo: 'ik laat je niet meer los hoor.' 
Was echt heeel erg leuk:) ik was zelfs een beetje nerveus, kriebels in m'n buik, weet je wel.. was zo benieuwd naar z'n reactie! :) Echt leuk om te doen.
En Marnix en Hugo wisten het dus al gewoon. hahaha :)

Maar het dus de rest van de dag niet op de foto. Alex & Rianne waren er ook. Lekker gegeten met elkaar. Lasagne MET KAAS :) en nog even naar de winkel geweest.
heeerlijk gekletst en s'avonds chips eten en slapen ! :) 


Have a lovely week:) xoxo Hannah

Geen opmerkingen:

Een reactie posten