zondag 16 maart 2014

Day 75 of 365 #2014 PIJLING .. De Pijler. Dit dat Lelystadd


Martha en Maria // 

Sta je niet aan de rand van de eeuwigheid?
Verlang je niet naar eeuwig leven?
Bij de Vader, bij de Heer
Eeuwig zijn 
En eeuwig leven
Nooit meer dood en tranen daar
Houd iets je tegen 
Is het leven je mooier? 

Sta je niet aan de rand van de eeuwigheid?
Verlang je meer naar leven, want sterven
Lijkt iets wat zo permanent is
Eeuwig zijn
Eeuwig leven
Dood zijn is wel erg dood
Houd iets me nog tegen?
Het leven maakt het zwaarder

Sta ik niet aan de rand van de eeuwigheid?
Welke dingen houden me hier? 
Meer Martha dan Maria..
Dat is vaak wel het geval
Eeuwig zijn
Eeuwig leven
Eeuwig zitten aan Zijn voeten
Soms ben ik liever bezig

Sta ik niet aan de rand van de eeuwigheid?
Laat me los
Laat me gaan
Want ik wil leven voor, U, Heer! 
Laat mijn leven Christus zijn
Laat mijn sterven overwinning zijn! 

Want ik ben moe van niet zeker zijn
Moe van taken die me bezighouden
En waar is mijn focus?
Laat mij leven als Martha, in Christus wel te verstaan
En laat mij luisteren als Maria
Om zo dicht bij U te zijn

Laat mijn sterven overwinning zijn
Laat mijn leven Christus zijn!


Geschreven naar aanleiding van de preek. John Boekhout sprak.
Fil. 1:21

Geen opmerkingen:

Een reactie posten